Veel gestelde vragen

    Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

    Alle prijzen aangeduid op de website zijn inclusief BTW.

    Hoe kan ik u contacteren?

    De mogelijkheden om contact op te nemen met ons staan vermeld op de webpagina met de contactgegevens. Op zaterdag zijn wij aanwezig op ons afhaalpunt. U kan ons ook telefonisch of via email bereiken. Indien er via de telefoon geen antwoord is, kan u een bericht nalaten en bellen wij u zo snel mogelijk terug. Aangezien wij op weekdagen op de groothandel en het kweken van onze eigen planten gericht zijn, geven wij er de voorkeur aan om u op zaterdag een goede service te geven.

    Hoe kan ik de plant herkennen, eens ze geleverd is?

    Van elk soort is één plant duidelijk geëtiketteerd op naam.

    Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

    De verpakking kan bestaan uit kratten, dozen of pallets, afhankelijk van soort, maat en aantal. Meestal worden de planten los bij u neergezet.

    Wat is de stand van zaken van mijn bestelling?

    Eens u een bestelling geplaatst heeft, wordt u gevraagd om een betaling uit te voeren. Na de betaling wordt er door ons een e-mail verstuurd of telefonisch contact opgenomen om verdere afspraken te maken rond de levering of afhaling.

    Is er een mogelijkheid om mijn bestelling af te halen?

    Geen enkel probleem. Dat kan op ons afhaaladres. De gegevens kan u terugvinden op onze contactpagina. Wij laten u dan een datum weten vanaf wanneer uw planten ter beschikking staan. Door de planten zelf af te halen, kan u de kosten ook drukken. Tijdens de afhaling kan u altijd terecht bij ons voor meer advies.

    Wat zijn de openingstijden van het afhaalpunt?

    Wij zijn aanwezig op het afhaalpunt na afspraak. Dit kan op zaterdag van 9 uur tot 17 uur. Indien gewenst, kan u ook een afspraak maken voor een ander tijdstip. Wij proberen hierin flexibel te zijn.

    Wanneer en om welk uur wordt mijn bestelling geleverd?

      

    Indien u ervoor gekozen heeft om de goederen te laten leveren, wordt er via e-mail een datum en een tijdsindicatie afgesproken. Het is namelijk noodzakelijk dat u of een kennis aanwezig is, om de goederen in ontvangst te nemen en te tekenen voor ontvangst. De leveringen hebben meestal plaats na 18u op weekdagen en in het weekend. Indien dit niet past voor u, kan u enkele andere data opgeven. Wij proberen daar vervolgens zoveel mogelijk rekening mee te houden.


    Wat is de leveringstermijn?

    Wij hanteren een leveringstermijn van maximum 10 dagen na de betaling van de bestelling. Indien de door u bestelde producten op voorraad staan, zijn wij meestal in staat uw bestelling sneller af te leveren.


    Waar wordt de bestelling neergezet? 

    De goederen worden geleverd tot aan het begin van uw oprit, erf of tuin. Er wordt enkel geleverd op het gelijkvloers.


    Hoeveel bedragen de verzendkosten?

    Indien u ervoor kiest om de goederen te laten leveren in Vlaanderen, worden er verzendkosten aangerekend. Deze bedragen 29.50 € per levering. Vanaf 150 € leveren we gratis in Vlaanderen.
    Voor andere verzendingen buiten Vlaanderen, zoals naar Wallonië en Nederland is de verzendkost op aanvraag en afhankelijk van de grootte van de bestelling.

    Kan ik de planten ergens komen bekijken?

    De planten kunnen niet op voorhand bekeken worden. De foto’s bieden een zo getrouw mogelijk beeld.

    Ik wens bijkomende informatie over de planten.

    Op onze website proberen wij zoveel mogelijk informatie te geven over de planten. Deze informatie wordt regelmatig bijgewerkt.
    Indien deze informatie niet voldoende is voor u, kan u contact opnemen met ons en proberen wij uw vragen te beantwoorden.

    Worden mijn persoonlijke gegevens veilig behandeld?

    Wij garanderen dat uw persoonlijke gegevens enkel intern gebruikt worden. Daarom vragen wij ook enkel de gegevens die noodzakelijk zijn om de bestelling goed af te handelen. Er worden geen gegevens van klanten doorgegeven.